E-book: boekhouden in 37 minuten per week

Download

Het administratiekantoor dat zich alléén richt online boekhoudingen

Als drukke ondernemer wil jij ook je boekhouding goed geregeld hebben. De administratie mag niet te veel tijd kosten en als het even kan maak je ook nog graag gebruik van de gemakken van deze tijd. Bijvoorbeeld een app voor je bonnetjes of je boekhouding volledig online. Je bent op zoek naar iemand die met je meedenkt en oprecht betrokken is bij het succes van jouw bedrijf. Daarnaast hecht je ook waarde aan persoonlijk contact en wil je geen nummer zijn. Je wilt dat echt voelen! Dan ben je bij ons op de juiste plek.

Van Oijen Administraties & Advies is een modern administratiekantoor  dat de administratie en boekhouding verzorgt voor lokale bedrijven in Weert. We hechten waarde aan een efficiënte en moderne manier van samenwerken met de klant, zodat we daadwerkelijk ruimte overhouden voor goede begeleiding en advies. Persoonlijke betrokkenheid in jouw bedrijf speelt hierin een belangrijke en centrale rol. Daarnaast bieden we onze klanten een full-serviceconcept aan. Dit doen we door samen te werken: boekhoudster & juriste slaan de handen ineen. We stellen ons graag aan je voor:


Dominique Van Oijen – Beurskens

Aangenaam! Mijn naam is Dominique Van Oijen – Beurskens. Ik ben boekhoudster voor kleine ondernemers en tevens eigenaresse van ‘Van Oijen Administraties & Advies’. De afgelopen jaren heb ik gewerkt aan de administraties van ongeveer honderd verschillende bedrijven.

Het viel me op hoe tijdrovend de administratie voor ondernemers is. Dat levert veel frustraties op en kost een hoop energie. Tijd is kostbaar voor een ondernemer. Vaak wordt je hier minimaal in begeleid. Dat kan anders vind ik. Door de administratie slimmer in te richten en automatisering in te zetten heb ik veel tijd kunnen besparen voor mijn klanten. Het voordeel: meer aandacht voor jou en je business. Mijn klanten werden er blij van.

Lijkt het je wat om met mij samen te werken?

Je kunt pas echt voor mij kiezen als je mij kent. En ik kan pas écht van waarde voor jou zijn als ik weet waar jij tegenaan loopt. Stuur me dan ook gerust een mail of bel me even op. We plannen dan een persoonlijk adviesgesprek in om samen te kijken naar je wensen en de mogelijkheden.

Ja, ik wil graag een persoonlijk adviesgesprek


Thérèse Beurskens – Van Oijen

Aangenaam! Ik ben Thérèse Beurskens – Van Oijen. Ik ben juriste arbeidsrecht en sociale zekerheid en eigenaresse van ‘Integritas-ASZ’. Ik ondersteun ondernemers bij alles kwesties omtrent personeel. Dat begint bijvoorbeeld bij het aannemen van personeel en het afscheid nemen van personeel. Wat kun je, wat mag je en hoe pak je dat aan? Ook gedurende het dienstverband komen er vaak veel vragen naar boven. Stel dat je werknemer helaas niet goed genoeg functioneert of ziek wordt? Wat dan? Ik help de ondernemer met alle vragen en los ze op.

Ik vind het heel belangrijk dat mijn klanten weten wat ze aan me hebben. Ik ben praktisch ingesteld en wil dat de klant direct weet waar aan toe te zijn. Dat werkt het beste. Goede relaties en elkaar over en weer vertrouwen staat bij mij voorop. Duurzame binding! Ik sta graag voor je klaar.

Ja, ik wil graag kennismaken


Onze klantbeloften

We hebben onze visie als kantoor uitgewerkt in 5 klantbeloften: makkelijk boekhouden, persoonlijk, betaalbaar, deskundig en betrouwbaar.

Makkelijk boekhouden

Wij willen boekhouden makkelijk maken. Dit doen we met het gemak van online boekhouden.

Persoonlijk

Kennis delen we graag face-to-face. In gewone-mensentaal vertellen we je duidelijk hoe je ervoor staat.

Betaalbaar

Transparantie en openheid in onze prijzen. We werken met vaste eerlijke tarieven.

Deskundig

Dit reikt verder dan de muren van ons kantoor. Daarom werken wij samen met een jurist en belastingconsulent. Met elk vraagstuk helpen wij je verder.

Betrouwbaar

Gewoon open en eerlijk. We werken op een open en gelijkwaardige manier en vinden dit meer dan vanzelfsprekend.